Γνωσιακή Ψυχολογία

Πώς χειριζόμαστε το παιδί που δεν διαβάζει;

ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

 

Η σωστή κατανομή του χρόνου είναι η χρυσή τομή που μπορεί να βρει ισορροπία το «παιδί-μαθητής». Ο χρόνος του μαθητή πρέπει, όσο είναι δυνατό, να περιλαμβάνει ουσιαστικά ενδιαφέροντα του παιδιού ή οικογενειακές στιγμές εντελώς αποκομμένες από το σχολικό άγχος. Όσο οι αγωνία των γονέων επεμβαίνει στη συνολική συμπεριφορά τους προς το παιδί, τόσο το παιδί χάνει το συναίσθημα της οικογενειακής ασφάλειας και αντιδρά στην σχολική πίεση. Ουσιαστικά, αισθάνεται ότι η αναγνώρισή του από τους γονείς ταυτίζεται μόνο με τη σχολική του επίδοση. Γι΄ αυτό, είναι σημαντικό να ξεχωρίζουν οι προσωπικοί στόχοι από τους σχολικούς, ο ψυχαγωγικός χρόνος από το χρόνο μελέτης, οι συζητήσεις για προσωπικά θέματα από εκείνες των σχολικών θεμάτων και οι στιγμές αναγνώρισης και επιβράβευσης του χαρακτήρα από τις στιγμές κριτικής της σχολικής συμπεριφοράς. Μετά από αυτούς τους διαχωρισμούς, οι γονείς μπορούν να αγγίξουν πραγματικά τα προβλήματα του παιδιού-μαθητή. Γιατί η γενικότερη ισορροπία στη σχέση τους, θα ανοίξει και το δρόμο προς τη σωστή επίλυση των σχολικών δυσκολιών.


Facebook

Like us on :

Άρθρα
Αντίληψη & Μαθησιακές Δυσκολίες

Η σκέψη μεγαλώνει σαν το σώμα μας;

Σεξουαλική εξάρτηση

Υπάρχει εθισμός στο σεξ;

Έκτρωση...Το τίμημα της σχέσης;

Ο «πελαργός» ήταν ένα ψέμα, όχι ένα λάθος!

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ατόμων με αναπηρία

Η ελευθερία ενός ατόμου ορίζεται από τη διαφορετικότητά του.


Δημιούργημα της: Dynamic Works
Powered By: EasyConsole CMS