Close Right Contact SideBar Box

Προγραμματισμένα Σεμινάρια

Τοποθεσία & ώρες

Μυκηνών 11 & Μ. Αλεξάνδρου
10435 - Αθήνα

Κινητό : +69 32 44 27 22,
Γραφείο: +210 34 75 071

[email protected]

Κλείστε ραντεβού

Ο πρωταρχικός στόχος της παιδείας είναι να δημιουργεί ανθρώπους ικανούς να δημιουργήσουν καινούργια πράγματα, όχι απλά να επαναλαμβάνουν αυτά που έχουν κάνει προηγούμενες γενιές - ανθρώπους δημιουργικούς, εφευρετικούς, που ανακαλύπτουν. 
—J.Piaget.
 
«Διαβάζει αλλά τα ξεχνάει.»
«Πετάει η σκέψη του.»
«Είναι τόσο έξυπνο παιδί, αλλά βαριέται.»
«Δημιουργεί συνεχώς προβλήματα στην τάξη.»
«Η επιθετικότητα με απασχολεί.»
«Δεν ξέρουμε πού να απευθυνθούμε.»

 
 
Πολλά ακούγονται γύρω από αυτές τις μαθησιακές δυσκολίες και τη δυσλεξία σε βαθμό που δύσκολα ξεχωρίζεται η σημαντική διαφορά τους.
 
Γονείς και εκπαιδευτικοί δηλώνουν πολύ συχνά ανίκανοι και απογοητευμένοι που δεν μπορούν και δεν ξέρουν πώς να διαχωρίσουν τη δυσλεξία από τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών, και πολύ περισσότερο τον τρόπο να διευκολύνουν τη μαθησιακή ζωή τους.
 
Στόχος αυτής της ενημέρωσης είναι να μάθουν και να διαχωρίσουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί τις μαθησιακές δυσκολίες από τη δυσλεξία και να μπορούν να κάνουν μία πρωτογενή εκτίμηση για το πού και πώς θα μπορούν να βοηθήσουν ένα παιδί. Πρακτικοί τρόποι συμπεριφοράς και βοηθητικοί άξονες θα τους οχυρώσουν στο να κάνουν τη ζωή στο σπίτι και το σχολείο λίγο πιο εύκολη! Με βάση πλέον τη συναισθηματική νοημοσύνη και όχι τον κλασικό δείκτη ευφυίας, θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τη σημαντική οδό επικοινωνίας με το παιδί σε δυσκολία.
 
Παράλληλα, θα παρουσιαστεί το γαλλικό πρόγραμμα μαθησιακής αναδιοργάνωσης (Μέθοδος PIAGET), με το οποίο μπορούν να βελτιωθούν οι επιδόσεις κάθε παιδιού και να εντοπιστεί συγκεκριμένα η νοητική δομή που δυσκολεύει τη μάθηση. Μία πρωτοποριακή προσέγγιση πέρα από τον αγχωτικό δείκτη νοημοσύνης IQ και τα αμφίβολα διαγνωστικά τεστ που προτείνονται μέχρι σήμερα. Μία προσέγγιση που βοηθά να κατανοήσουμε σε βάθος τις πραγματικές μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού χωρίς να το καταδικάσουμε ή να το στιγματίσουμε με όρους όπως «κακή μαθήτρια» ή «δυσλεκτικός» ή «διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητα»!
 
Η διάλεξη απευθύνεται σε:
 • γονείς
• εκπαιδευτικούς
• φοιτητές ψυχολογίας και ψυχολόγους
• κοινωνικούς λειτουργούς
• ειδικούς παιδαγωγούς
• λογοθεραπευτές
• εφήβους ή ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες
 

• Δίνονται βεβαιώσεις συμμετοχής
• Δίνεται υλικό του σεμιναρίου
• Φέρτε μαζί σας άνετα ρούχα & κάλτσες

Τη διάλεξη παρουσιάζει: Εύη Σύρου, Γνωσιακή Ψυχολόγος
Τόπος διεξαγωγής: Μυκηνών 11 & Μ. Αλεξάνδρου, Κεραμεικός (μετρό Κεραμεικός), Αθήνα
Διάρκεια: 3 ώρες
Μέγιστος αριθμός: 20 άτομα (τηρείται σειρά προτεραιότητας)

Ο χώρος των ατομικών και ομαδικών συναντήσεων είναι 100 τετραγωνικά μέτρα, διαμπερής, με 4 μπαλκονόπορτες που θα παραμένουν ανοιχτές λόγω των μέτρων πρόληψης του Covid-19. Τηρούνται όλα τα μέτρα υγιεινής στο χώρο. Ερχόμαστε υγιείς, εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον. 
____
 
Πληροφορίες & Εγγραφές:
Tηλ.: 210 34 75 071 
(αφήνετε το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο επικοινωνίας σας στον τηλεφωνητή αν δεν μιλήσουμε)
e-mail: [email protected]

Προγραμματισμένα Σεμινάρια

arrow

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την σωστή και ομαλή λειτουργία της, την παροχή των υπηρεσιών μας, τη συλλογή στατιστικών στοιχείων και την παροχή περιεχομένου προσαρμοσμένου στα ενδιαφέροντά σας. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα Πολιτική Περί Cookies.